Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking?

Heb je een vraag of opmerking? Voldoet iets niet helemaal aan je verwachting? Heb je hulp nodig bij het vinden of bestellen van een artikel of wil je meer informatie over een bepaald product?

Altijd een oplossing voor je klacht, altijd een antwoord op je vraag!

De medewerkers van de Windows Helpdesk helpen je graag verder met de volgende onderwerpen:

– Bestellingen

– Bezorgen / Afhalen

– Retourneren

– Extra services

– Voorwaarden

– Betalen vooraf of bij aflevering

Eventuele klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kan je de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kan je vervolgens jouw klacht kenbaar maken.

Eveneens is het mogelijk je klacht/geschil kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Zo kun je ons bereiken

Per e-mail (24×7)

Verstuur hier een e-mail of gebruik het contactformulier en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

Bellen kan natuurlijk ook

Wij zijn op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op

T: +31(0)517 789198

Formulier voor herroeping

Via de volgende link downloadt u het formulier voor heroeping.

Help de Windows Helpdesk te perfectioneren

Met je vragen, opmerkingen maar ook klachten help je mee de kwaliteit en service van de Windows Helpdesk nog verder te verbeteren. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten.

Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook altijd.

Voor vragen omtrent problemen met je computer kan je bellen met 0900 3300003 (90 ct p/m)

Klantenservice
2.6 (52%) 5 votes