Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking?

Heb je een vraag of opmerking? Voldoet iets niet helemaal aan je verwachting? Heb je hulp nodig bij het vinden of bestellen van een artikel of wil je meer informatie over een bepaald product?

Altijd een oplossing voor je klacht, altijd een antwoord op je vraag!

De medewerkers van de Windows Helpdesk helpen je graag verder met de volgende onderwerpen:

Computerhulp op afstand

– Bezorgen / Afhalen

– Retourneren

– Extra services

– Voorwaarden

– Betalen vooraf of bij aflevering

Eventuele klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kan je de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kan je vervolgens jouw klacht kenbaar maken.

Eveneens is het mogelijk je klacht/geschil kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Zo kun je ons bereiken

Windows Helpdesk

Onderdeel van de Compucor PC Dokter

Klipper 7

8802NK Franeker

Voor vragen over uw bestelling: 0517-789198

Voor computerhulp: 0900 3300003 (90 cent p/m)

Basisgegevens Kamer van Koophandel:

KVK-nummer: 01121519
Vestigingsnr: 000001730258
Inschrijving: Hoofdvestiging
Inschrijfdatum: 22 augustus 2007

Computerhulp in België of het buitenland

Belt u vanuit België of een ander land op de wereld. Dan belt u met 31517-789198. U kunt dan in samenspraak met de receptie aangeven hoeveel minuten hulp u wilt inkopen. Hiervoor geldt een minimum van 15 minuten. U kunt betalen via een betalingslink of Paypal.

15 minuten = 15.00 euro

30 minuten = 30 euro

60 minuten = 50 euro

Per e-mail (24×7)

Verstuur hier een e-mail of gebruik het contactformulier en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

Bellen kan natuurlijk ook

Tijdens kantooruren, voor eventuele vragen over onze werkwijze. Wij zijn op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op

T: +31(0)517 789198

Formulier voor herroeping

Via de volgende link downloadt u het formulier voor heroeping.

Help de Windows Helpdesk te perfectioneren

Met uw vragen, opmerkingen maar ook klachten helpt u mee de kwaliteit en service van de Windows Helpdesk nog verder te verbeteren. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten.

Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook altijd.

Wilt u direct aan de gang met het oplossen van de computerproblemen? Dan kunt u bellen met 0900 3300003 (90 ct p/m)