Betaling achteraf

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling achteraf te betalen. Met achteraf betalen bestelt u eerst het product en betaalt u achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als u onderweg bent of als u geen reader of creditcard bij de hand hebt. Voor zowel particulieren als bedrijven is het mogelijk om achteraf te betalen met Billink.

Wanneer u kiest voor de betaaloptie achteraf betalen, zal Billink u gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid, dit wordt ook wel een credit check genoemd. Als deze credit check een positief resultaat oplevert, zal uw bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. U ontvangt namens de Windows Helpdesk het product en namens Billink een factuur per e-mail. U dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen. Indien u niet in aanmerking komt om achteraf te betalen, dan heeft u direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen, waarom u niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Als u de exacte reden wilt weten, waarom de credit check voor u een negatief resultaat heeft opgeleverd, dient u schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink, voorzien van een kopie van uw paspoort.

Naast het voordeel dat u zelf bepaalt wanneer u betaalt, geeft het u de garantie dat het juiste product daadwerkelijk wordt geleverd. Indien het product niet naar wens is, kunt u het product zorgeloos terugsturen en hoeft u niet te wachten totdat de windows-helpdesk.nl het aankoopbedrag weer retourneert.

Indien je niet binnen 14 dagen hebt betaald zal je door Billink worden herinnerd t.b.v. jouw openstaande schuld. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer ook hier geen gehoor aan wordt gegeven zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.

Let op: u moet dus de factuur niet rechtstreeks aan ons betalen, maar aan Billink.